5,0
1 ocena
Oceń
0
Szczegóły zajęć
5,0 1 ocena

Ponieś ciężar, a on podniesie Ciebie!

Chcesz mieć zgrabną sylwetkę bez konieczności noszenia garderoby typu push up? Zadbaj o silne, jędrne i ładnie podkreślone mięśnie całego ciała. Zwykle kobiety koncentrują się na treningach nóg, brzucha i pośladków, zapominając, że powyżej pasa również mają ciało warte uwagi. A przecież latem zakładamy bluzki odkrywające ramiona, dekolt, plecy. Podczas treningu wykorzystujemy siłę własnych mięśni, gumy, stepy a nawet sztangi. Nie bój się obciążeń - bez testosteronu nie wyrośniesz jak Pudzianowski.

Trening wzmacniający przeplatany ćwiczeniami aerobowymi minie Ci szybko i atrakcyjnie. Tak poprowadzony powoduje, że spalasz już w czasie jego trwania, a Twój organizm jest gotowy na ostatnią część – ok 10 min. super cardio!

  • koncentruje się na dolnych i górnych partiach ciała
  • łączy ćwiczenia wzmacniające z aerobowymi
  • rzeźbi i jednocześnie spala
  • na końcu każdego treningu mamy upojne 10 minut extra cardio, które podkręci Twój metabolizm i nie pozwoli, by spalanie zakończyło się po opuszczeniu sali.

 

Prowadzący zajęcia
Agnieszka Derdzikowska
Agnieszka Derdzikowska Fitness zobacz profil
0 komentarzy
Dodaj komentarz

Grupy mięśni

Szczegóły zajęć

Dla kogo: Dla kobiet , Dla mężczyzn
Cel: Chcę schudnąć , Chcę nabrać masy mięśniowej , Chcę poprawić kondycję
Intensywność: Wysoka

Oceń te zajęcia