Nikt jeszcze nie dodal oceny, dodaj ją jako pierwszy!
Oceń
0
Szczegóły zajęć
0,0 0 ocen

Zajęcia z dwuboju olimpijskiego opierają się na nauce poprawnej techniki ćwiczeń takich jak rwanie i podrzut. Treningi te poprawiają zdrowie oraz samopoczucie, wzmacniają wytrzymałość psychiczną, zapewniają wyrzeźbioną i wysportowaną sylwetkę, poprawiają mobilność w poszczególnych stawach, kształtują wiele cech motorycznych (siłę, szybkość, moc, koordynację, dynamikę czy równowagę). Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich osób, bez względu na poziom zaawansowania. Amatorzy nauczą się podstaw oraz poprawnej techniki. Osoby bardziej zaawansowane będą mogły rozwijać nabyte już umiejętności. Treningi ciężarowe w szczególności przydadzą się osobom uczęszczających na zajęcia cross, ponieważ elementy dwuboju są jednym z fundamentów. Dwubój olimpijski polecany jest także jako trening uzupełniający dla profesjonalnych sportowców, pragnących poprawić swoje wyniki.

 
Prowadzący zajęcia
Bartek Karczewski
Bartek Karczewski VeraGYM i CPM zobacz profil

Zajęcia grupowe , Trening indywidualny , Zajęcia fitness , Cross , Kulturystyka , Sporty drużynowe , Podnoszenie ciężarów , Trening biegowy , Przygotowanie motoryczne

0 komentarzy
Dodaj komentarz

Grupy mięśni

Szczegóły zajęć

Dla kogo: Dla kobiet , Dla mężczyzn
Cel: Chcę nabrać masy mięśniowej
Intensywność: Średnia

Oceń te zajęcia